Jak nakupovat

ZPŮSOB A CENA DOPRAVY

Cena dopravy v rámci České republiky
Druh dopravy Cena dopravy Dobírka
PPL 99 Kč Nelze
DPD 110 Kč Nelze
Zásilkovna Z-point 70 Kč Nelze

 

  • Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.
  • Cenu dopravy balíků do zahraničí (mimo Slovensko) řešíme se zákazníkem vždy individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.

 

Doručení kurýrem

  • Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám
  • V případě, že jste si vybrali dopravu kurýrní společností PPL, budete předem kontaktováni kurýrem, který se s vámi domluví na hodině či dni doručení
  • Expedici zboží s označením „Skladem“ garantujeme do 48 hodin od objednání
  • V případě nesprávného nebo poškozeného zboží nás kontaktujte na reklamačním oddělení (proklik)

 

Osobní odběr

  • Své objednávky si můžete po telefonické domluvě (724 478 531) vyzvednout na adrese našeho skladu - Lánská 128, Třinec - Kanada, 739 61



JAK ZAPLATIT? 

Platební kartou – online (GoPay)

Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

 

Převodem na účet

Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme fakturu elektronicky.

Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

ÚDAJE PRO PLATBU PŘEVODEM

Číslo účtu: 2301032355/2010
VS: číslo objednávky
IBAN: CZ6420100000002301032355
SWIFT: FIOBCZPPXXX



KDE NÁS NAJDETE?

Adresa skladu: Lánská 128, 739 61 Třinec

Neváhejte nás kontaktovat

+420 724 478 531

info@isatky.cz

Volejte prosím pouze během pracovní doby, od 9 do 14 hodin. Děkujeme.

 

ZÁRUKA

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

V případě jakéhokoliv problému nás kontaktujte a my s vámi situaci rádi vyřešíme.

 

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Změna objednávky

V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží, změnu data dodání (můžeme vám zboží odeslat i o několik dní později), změnu nebo storno celé objednávky můžete provést emailem na info@hakuro.cz nebo telefonicky na čísle +420 724 478 531.

 

REKLAMACE

Odstoupení ve 14ti denní lhůtě

Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Adresa pro vrácení zboží:
Hakuro.cz
Monika Gorná
Hutnická 942
73961 Třinec

Do balíčku prosím přiložte reklamační list, který najdete v emailu při potvrzení objednávky. 

 

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat na info@hakuro.cz

DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace škody způsobené přepravcem je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.

 

Nekompletní nebo nesprávné zboží

Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@hakuro.cz nebo na telefonním čísle +420 724 478 531, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Peníze vám pošleme na účet nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

 

Náklady spojené s dopravou zboží

Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou PPL, GLS nebo prostřednictvím Zásilkovny. 



DÁRKOVÉ POUKAZY

Obdarujte své blízké dárkovým poukazem na nákup na www.hakuro.cz, který je platný po dobu až 6 měsíců a vztahuje se na veškerý sortiment. Upozorňujeme, že poukaz nejde prodloužit a po uplynutí 6 měsíců propadá. Poukazy nabízíme v následující hodnotě:

 

  •   500 Kč
  • 1000 Kč
  • 1500 Kč

 

PRAVIDLA VYUŽITÍ SLEVOVÝCH KUPONŮ

Slevové kupony lze použít pouze na nezlevněné produkty a produkty mimo akci.

Slevové kupony lze použít jen jednou.

Slevové kupony nelze kombinovat. V každé objednávce můžete zadat pouze jeden slevový kód.

Slevové kupony mají vždy danou určitou platnost. Pokud jej budete chtít využít po uplynutí této platnosti, sleva vám nebude přiznána.

Během speciálních akcí není možné uplatňovat slevové kupony. Takovou akcí je například DOPRAVA ZDARMA nebo BLACK FRIDAY.

Pokud jste si jisti, že kupon, který se snažíte uplatnit, zadáváte správně a nevypršela jeho platnost, a přesto vám nefunguje, neváhejte nás kontaktovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení